NTVSpor Klasikleri

Eleştirdiğimizden değil, sevdiğimizden…

Fuat Akdağ

– Ya onun çözümü çok basit aslında. İsteseler haftaya çözmüş olurlar. Ben biliyorum, çalıştım oralarda, işin içindeydim diyorum. 

Mehmet Demirkol

– O iş öyle olmaz bir kere… Çağırırsın mentorlerini, koyarsın takımın başına sorunu çözersin. Çok basit. Galatasaray Lisesi’nde okudum, bilirim bunları. Eski reklamcıyım aynı zamanda.

Özgür Buzbaş – Emek Ege

– Şimdi burada Fener perspektifinden bakıldığında haklı tabi, Galatasaray açısından da bakıldığında onlarda haklı gözüküyor. Beşiktaş’la empati kurulduğunda seyircilerimiz de çok net göreceklerdir, onlar da haklı. Trabzon penceresinden olaya bakıldığında onlar da haklı. Çift kaçışlı perspektif kullanıldığında Bursa’nın da haklılığı görülüyor. Herkes haklı…

Rıdvan Dilmen

– Bayağı bayağı bir takım olmuşlar, güçlü, atletik, çevik, hızlı, pres yapan. yalnız orta sahada bir çocuk var. Kim o Güntekin?

Fuat Akdağ

– Bizler spor severiz, spor sevdalıyız… Spor konuşmak istiyoruz ama bu şartlarda ne mümkün. Bizi, soktukları hale bak.

Metin Tekin

– Ben de futbol oynadığımdan çokta eleştirmek istemiyorum. Pozisyon zor. Ayağa oturmadı mı oturmuyor, bir de hareketli pozisyon. Futbolcu için en zor pozisyonlardan birisi aslında, göründüğü kadar kolay değil. Ha, yapabilir miydi, yapabilirdi tabii, ama olmadı.

Önder Özen

– Şimdi, bu noktada bir sorum olacak… Özellikle sizin düşüncelerinizi merak ediyorum…

 

Tansu Yalkın

Bir Cevap Yazın

